Kurset er for dig er der arbejder i eller gerne vil arbejde i turist-, rejse- og oplevelsesbranchen.
Med kurset bliver du kvalificeret til at yde kundeservice og deltage i kvalitetsarbejde. Du lærer at håndtere forskellige typer af gæster og turister. Du får blandt andet indsigt i kundeforståelse og loyalitet, konflikthåndtering samt kulturdifferentieret service.
Målet med kurset er, at du:
- efter kurset kan yde kundeservice ved personlig og telefonisk betjening i overensstemmelse med virksomhedens mål og serviceprofil.
- opnår kompetencer hvor du ved sprogbrug og adfærd kan håndtere de enkelte gæstetyper, og håndtere eventuelle opståede konflikter samt yde en kulturdifferentieret service under hensyn til de særlige forhold i turist- og rejsebranchen.
- får indblik i betydningen af kvaliteten i leverancen i forhold til virksomhedens troværdighed og omdømme.
- kan forholde dig til kvalitetskrav fra kunder, interne og eksterne samarbejdspartnere.
Praktiske oplysninger
Kurset varer to dage. Se datoer for opstart i tilmeldingsmodulet neden for.
Undervisningen finder sted på Centret for voksenuddannelser på Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, bygning 6, 4000 Roskilde.
Du tilmelder dig via tilmeldingsmodulet neden for.