Dimission på hovedforløbene 2019

215 elever fra hovedforløbene fejrede i dag, at de har afsluttet skoledelen af deres uddannelse.

20.06.19

Dimittenderne har de sidste godt to år været ansat som elever i virksomheder og offentlige institutioner og i den forbindelse været på skoleophold på Roskilde Handelsskole. Den næste tid afslutter eleverne også deres elevtid i virksomhederne, og kan så kalde sig faglærte inden for kontorspecialerne.

Ved dimissionen uddelte Esben Hansen fra HK Sjælland gaver til de elever, der blev kåret til årets elever inden for netop deres speciale.

Jakob Størling fra Danske Speditører og Anne Herman fra Slagelse sygehus gav også eleverne et par gode ord med videre.

Stort tillykke til alle dimittenderne.

Årets elever på hovedforløbene i vilkårlig rækkefølge: Camilla Kjær Hendriksen, Henriette Nørtoft Jørgensen, Nicoline Bruun Alstrup, Betina Danielsen, Trine Dyrby Dahl og Laurits Fejer Christiansen. Årets bedste fagprøve gik til Heidi Graulund.

Billeder fra dimissionen

Søger din virksomhed en elev?

Find den helt rigtige elev med hjælp fra skolens lærepladskonsulenter.

For virksomheder med lærepladser