Eux-elever hjælper iværksætter i opstartsfasen

Fredag præsenterede elever fra eux deres analyser, vurderinger og løsninger for iværksætter Tine Nielsen, der efterspurgte elevernes input i opstarten af sin virksomhed TN Nordic.

12.04.18
  • DEL:

Hvem er målgruppen for en håndholdt vakuumpakker? Og hvordan får en nyoprettet virksomhed mest markedsføring for pengene? De spørgsmål arbejdede grupper af eux-elever med i uge 15 at finde løsninger på som en del af et tværfagligt projekt.

Spørgsmålene var en del af en opgave stillet af iværksætter Tine Nielsen, og løsningerne hjælper hende i opstarten af hendes virksomhed TN Nordic. Virksomhedens vision er at levere køkkenredskaber, der mindsker madspild i de danske køkkener. Som led i den vision udvikler virksomheden en vakuumpakker, der bruger almindelige fryseposer til vakuumpakning.

Formålet med opgaven var med brug af teori og modeller at klarlægge nogle ting for Tine Nielsen, før hun søger om patent på sit produkt. Fredag præsenterede eleverne deres løsninger for Tine Nielsen og deres lærere.

  • Bakkesvinget 67
    4000 Roskilde
    Telefon 8852 3200 (kl. 8.00-12.00)
    rhs@rhs.dk
  • CVR-nr: 19516172
    EAN-nummer: 5798000553606
#rhslivet

Hjælp og vejledning

Du er altid velkommen til at kontakte en studievejleder, hvis du har brug for hjælp til at vælge uddannelse eller kursus. 

Studievejledningen

Se også

Find medarbejder Få sider læst op Cookie- og privatlivspolitik Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Om skolen

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Strategi 2024-2028 Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk og samarbejde Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...