Nye elever fik festlig velkomst på Roskilde Handelsskole

Nye elever fra skolens tre uddannelser bliver i disse dage budt velkommen med balloner, store smil og lege

08.08.22

Sommerfugle i maven og spirende nye venskaber præger Roskilde Handelsskole i disse dage, hvor de nye elever bliver budt velkommen.

Mandag blev 16 nye hhx-klasser modtaget på festlig vis af deres guider og kontaktlærere. Traditionen tro skal de igennem et nøje tilrettelagt program af introdage, hvor de lærer hinanden bedre at kende og rustes til deres første skoleår.

Onsdag er det de 5 nye klasser fra Eux Business og Eud Business, der får en varm velkomst af guider og lærere. Også de skal traditionen tro bruge tid på at lære hinanden at kende den første dag, inden deres grundforløb for alvor går i gang.

De sociale aktiviteter slutter dog langtfra med introforløbet. Roskilde Handelsskole arbejder hele skoleåret med at tilrettelægge sociale aktiviteter og skabe de bedste rammer for et godt studiemiljø.

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk og samarbejde Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...