Roskilde Handelsskole fejrer 150-års jubilæum

Kom til åbent hus den 19. november og oplev skolen anno 2019.

27.10.19

På Roskilde Handelsskole er vi stolte. I år fejrer vi 150-års jubilæum. Noget af en bedrift synes vi.

Vi er stolte af vores skole og vil i anledning af jubilæet gerne vise den til alle interesserede Roskildensere ved åbent hus på Bakkesvinget 67 tirsdag den 19. november 2019 kl. 11.00-14.00.

Program

Til åbent hus kan du se skolen og opleve studiemiljøet enten på egen hånd eller på en guidet tur. Vi byder på lækker street food, som kan nydes i loungemiljøerne rundt omkring på skolen.

• Kl. 11.00-14.00: Street food og mulighed for at se skolen på egen hånd
  • Kl. 11.30: Rundvisning

Tilmelding

Af hensyn til forplejning og rundvisning er tilmelding nødvendig. Tilmelding med antal deltagere og om man ønsker rundvisning skal ske senest den 13. november 2019 til jubi@rhs.dk.

Til elever og medarbejdere

Der er udsendt invitationer til medarbejdere på mail og til elever via studie.rhs samt plakater i klasselokaler.

Bliv klogere på skolens historie

Roskilde Handelsskole er en skole med lange og stolte traditioner. Skolen blev grundlagt i 1869 og har igennem alle årene været en vigtig del af uddannelsessystemet i Roskilde. Således også i dag.

Det bedste ved RHS anno 2019

I forbindelse med skolens jubilæum afholder vi en konkurrence på Instagram, hvor nuværende elever viser det bedste ved at gå på Roskilde Handelsskole anno 2019. Du kan se billederne under #rhsjubi. Det bedste billede kåres efter jubilæet og eleven vinder en tur for hele klassen til Camp Adventure.

Følg med på Instagram