Afgangseleverne 2023 blev hyldet

Studenter og dimittender 2023 fra både hhx, eux og eud blev fejret ved tre store ceremonier på Roskilde Handelsskole. Se billederne her

26.06.23

Der var store smil og hundredvis af håndtryk, da årets afgangselever fik deres eksamensbeviser til tre afgangsceremonier den 22. og 23. juni. Med femten afgående hhx-klasser og fem afgående eux- og eud-klasser var der fuldt hus i kantinen.

Ceremonierne bød blandt andet på afskedsord fra uddannelsesledere og lærere samt fællessang. Impro-rapperne LP og MC Caffe stod for underholdning.

Traditionen tro blev der uddelt priser til nogle af de elever, der har gjort sig særligt positivt bemærket.

Se højdepunkter fra dimissioner 2023

Jens Phillip Magnussen fra 3E blev kåret som årets elev. Han fik flotte ord med på vejen af lærer Synne Schou Larsen.
Lucas Møller fra 3T blev kåret som årets elev og fik kram og blomster af lærer Maria Føhns Knudsen.
Gustav Garde Eriksen fra 3H vandt årets Studiemiljøpris. Han har blandt meget andet været formand for elevrådet og var desuden årets elevtaler i første dimissionsrunde.
Victoria Jacqueline Winther-Jørgensen fik en særlig anerkendelse for at have gennemført tre års hhx med 0 % i fravær - også skriftligt.
Malinka Sofie Hjorth vandt studiemiljøprisen. Hun har blandt meget andet lagt et stort stykke arbejde i skolens festudvalg.
Se flere billeder fra dimission 2023 på skolens Facebook-side

Højdepunkter fra translokation 2023 (eux og eud)

Camille Fægteborg Dalsgaard blev kåret som årets elev fra Eud Business. Hun fik blomster og flotte ord fra sin lærer Christian.
Jonatan Birkmose-Andersen blev kåret som årets elev fra Eux Gymnasiet og fik flotte ord med fra sin lærer Gert Bekmann Beuse.
Cecilie Geert Lehmann fra Eux gymnasiet blev kåret som årets SoMe og fik roser med på vejen af tovholder på skolens SoMe-udvalg kommunikationskonsulent Alice Petersen.
Se flere billeder fra translokation 2023 på skolens Facebook-side

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Sikker digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Strategi 2024-2028 Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk og samarbejde Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...