Drive-in dimissioner på Handelsgymnasiet

350 studenter fejret ved drive-in dimissioner på skolens p-plads.

28.06.20

Grundet situationen med COVID-19 kunne studenterne ikke fejres på traditionel vis med store dimissionsfester inden for, så skolen havde arbejdet på højtryk for at få tilladelser til drive-in dimissioner i hus og få planlagt alle detaljerne omkring arrangementerne, så både studenterne og deres familier kunne få en mindeværdig og unik afsluttende oplevelse på skolen.

Dimittenderne fik ved ankomst overrakt deres eksamensbevis, og blev budt på is, sodavand og popcorn i ægte drive-in stil. Fra scenen satte freestyle rapperne MC Caffe og LP stemningen og beats blev transmitteret direkte via FM-frekvens i bilradioerne, hvor dimittenderne og deres familier også kunne høre direktør Jørgen Sloths dimissionstale, elevtaler og kåringer af årets elever.

Maya Chastine Andresen fra 3A fik overrakt prisen som en af årets elever af lærer Charlotte Scriver. Maya holdt også elevtalen i 1. runde.
Rebecca Markussen fra 3V fik overrakt prisen som en af årets elever af uddannelsesleder Mikkel Stahlfest.
Lasse Ørsted Christensen, Jasmina Baagøe Andersen og Marcus Reippurt Wisborg modtog priserne som årets elever i 2. runde. Her holdt Lasse og Marcus også elevtalen.
Cecilia Rømer Storm fra 3D fik overrakt prisen som en af årets elever af lærer Karina Blanco Hilm og Jesper Brygger.
Frederik Ramskov Banja og Silas Kiro Roust fik overrakt priserne som årets elever af uddannelsesleder Jannie Illum Andersen. Frederik og Silas holdt også elevtalen i 3. runde.

Find ud af hvad du kan efter gymnasiet

Når du dimitterer fra Handelsgymnasiet, har du mange muligheder i forhold til at læse videre. Bliv klogere på, hvad du kan, og hvordan du får hjælp, hvis du er i tvivl om, hvad du vil.

Efter gymnasiet