Mark Le Fevre sendte nye elever på weekend

Introugen sluttede med comedy for alle de nye førsteårselever på Roskilde Handelsskole

11.08.22

Komiker Mark Le Fevre bød på både pinlige ungdomshistorier og voksenhistorier i sit stand up-set for Roskilde Handelsskoles over 500 nye førsteårselever.

Traditionen tro havde skolen inviteret en surprise-komiker til at afslutte introugen for de mange nye elever, og Mark Le Fevre trak grin på stribe fra både elever og lærere.

Efter weekenden starter den mere almindelige skolegang for både hhx-elever, eux-elever og eud-elever, der nu skal lære deres nye studier og ikke mindst kammerater endnu bedre at kende.

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk og samarbejde Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...