Sidste skoledag

3.g’erne sætter gang i skolen på deres sidste skoledag

15.05.19

Stemningen er høj på gangene og rundt på skolen, for i dag har 3.g'erne på Handelsgymnasiet sidste skoledag. Rundt omkring høres grin og godt humør, når eleverne bevæger sig rundt og kaster karameller, før de mødes til morgenmad og festligheder.

3.g'erne kårer hinanden

I kantinen sidder to kaniner ved siden af et par franskmænd, og nogle ørne stikker hovedet op mellem folkemængden et par rækker tilbage. På Handelsgymnasiet har de gjort meget ud af udklædningen i dagens anledning, og kun fantasien har sat grænser for, hvad klasserne har fundet på af temaer for deres udklædning.

Der er fløjten og hujen, når kategorierne bliver læst højt i Kahoot-quizzen, som nogle af eleverne har stået for. Til den kan eleverne på deres smartphone med det samme stemme på den, de synes skal vinde kategorien. I den forbindelse fandt de for eksempel frem til 'årets lærer' og 'årets mest omtalte klasse'.

Aktiviteter og afgang til folkeparken

Efter morgenmad og underholdning mødes alle eleverne til aktiviteter på skolens boldbane. De fortsætter derefter festlighederne i det gode vejr i Folkeparken.

3.g'ernes sidste skoledag

Studieliv på Handelsgymnasiet

Studiestart, fester, idrætsdage, studierejser og meget mere. Der er gang i studielivet på gymnasiet.

Læs om studielivet

Dimission på Handelsgymnasiet

Fredag den 28. juni 2019 fejrer Handelsgymnasiet årets studenter med festlige dimissioner i skolens kantine.

Dimission på Handelsgymnasiet