Sommerens dimittender 2023 springer ud nu

Flaget er hejst og champagnepropperne springer, mens årgang 2023 fra både Handelsgymnasiet, Eux Gymnasiet og Eud Business får huerne på.

18.06.23

Kridhvide huer lyser om kap med smilene på Roskilde Handelsskole. Elever på skolens tre ungdomsuddannelser afslutter mandag, tirsdag og onsdag deres uddannelser, og de fejres entusiastisk af familie, venner og lærere.

Tidligt mandag morgen fik Amalie S. D. Nielsen fra Handelsgymnasiet og Elena Vlasenko fra Eux Gymnasiet som de første huen på. Traditionen tro hejste de sammen flaget på Roskilde Handelsskole.

Leder for begge uddannelser kom med med blomster og champagne for at ønske de to tillykke som de første. Her er det uddannelseschef Mikkel Lunding Smith, der giver velfortjente blomster til årets første hhx-student Amalie S. D. Nielsen.

Uddannelsesleder Ivar Thordal Nielsen ønsker her eux-student Elena tillykke efter en veloverstået sidste eksamen.

Tirsdag hejste årets første afgangselev fra Eud Business flaget sammen med uddannelseschef Dorthe Schoubye. Filippa Panteli Albrechtsen skal starte i elevplads som blomsterdekoratør efter sommerferien.

Elena Vlasenko blev fejret af sin stolte mand og sin lille datter efter at have forsvaret sin afsluttende opgave til den sidste eksamen.

De nyslåede studenter og elever ser nu frem til at holde velfortjent sommerferie, inden fremtiden venter.

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Sikker digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Strategi 2024-2028 Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk og samarbejde Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...