Juleklip på ungdomsuddannelserne

Eleverne på Handelsgymnasiet, eux og eud lavede fredag alle juleklip og pyntede deres lokaler og døre op til jul.

28.11.19

Med forskellige toner fra velkendte julesange kørende i klasselokalerne, blev der produceret kreativt julepynt og skolen kom i julehumør. Eleverne på Handelsgymnasiet, eux og eud lavede alle juleklip og pyntede deres lokaler og døre op til jul.

Flotteste pynt og bedste stemningsbillede

Ud på eftermiddagen kunne hver klasse kunne indsende et billede til en uddannelsesneutral jury, der kårede:

• Den flottest pyntede dør
  • Det bedst pyntede lokale
  • Det bedste stemningsbillede.
Vinderne af bedste stemning under juleklip blev 3U.
Vinderne med den flottest pyntede dør blev eux21.
Vinderne af det bedst pyntede lokale blev 3G, der havde lavet en julekalender, som hver dag viste et billede fra deres studietur til Kina.

Arbejder løbende for det gode studiemiljø

Roskilde Handelsskole arbejder løbende for at gøre skolen til et godt sted at være – for nuværende elever og for fremtidige. Fællesskab med kammerater og det sociale liv vægter højt, når eleverne starter på deres uddannelse. Hele skoleåret arbejder Roskilde Handelsskole målrettet med at tilrettelægge sociale aktiviteter og skabe de bedste rammer for et godt studiemiljø.

Flere billeder fra dagen

Følg studielivet

Tjek skolens sociale medier og få indblik i studielivet.

Bliv klogere på ungdomsuddannelserne

De merkantile uddannelser hhx, eux og eud kombinerer teori og praksis. Bliv klogere på hvordan.

Ungdomsuddannelser der kombinerer teori og praksis