Informationsmøde 2024

Kom og hør om alle skolens ungdomsuddannelser. Du bliver klogere på Handelsgymnasiet (hhx), Eux Gymnasiet og Eud Business.

18.01.24, kl. 19.00
  • Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde

Torsdag den 18. januar 2024 kl. 19.00 inviterer vi til informationsmøde, hvor du kan høre om alle skolens ungdomsuddannelser:

Kl. 19.00: Velkomst
Kl. 19.10: Præsentation af Handelsgymnasiet (hhx)
kl. 19.20: Præsentation af de merkantile erhvervsuddannelser (Eux Gymnasiet og Eud Business)
Kl. 19.30: Det sociale liv på skolen

Kl. 19.40 Besøgende går til klasselokaler og hører mere om hhx og studieretninger og/eller uddybende information om Eux Gymnasiet og Eud Business.

Man kan nå at høre to oplæg, og det er en god idé at have sat sig ind i mulighederne på forhånd. Læs om studieretninger på Handelsgymnasiet her

Kl. 19.50: Første præsentationsrunde i klasselokaler
Kl. 20.20: Pause med forfriskninger og mulighed for at tale med en studievejleder
Kl. 20.40: Anden præsentationsrunde i klasselokaler

Kl. 21.10: Arrangementet slutter.

Mød allerede nu elever fra Eux Gymnasiet og hør dem fortælle om uddannelsen.
Hør elever fra Handelsgymnasiet fortælle om de nye erhvervsrettede fag, der venter på gymnasiet.

Følg studielivet på Instagram

Skolens Instagram er i hænderne på elever fra hhx, eux og eud.

Følg os

Hvis du ikke kan komme til informationsmødet

Har du ikke mulighed for at besøge skolen en hverdagsaften, fordi du for eksempel er på efterskole, så holder vi et mindre arrangement med åbent hus i vejledningen lørdag den 3. februar 2024 kl. 10.00-13.00.

Her kan du tale med vores studievejledere om Handelsgymnasiet (hhx), Eux Gymnasiet (Eux Business) og Eud Business og få et indtryk af skolen.

Har du spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte os: