Afgangselever blev fejret ved drive-in

Dimittender fra hhx, eux og eud afsluttede deres uddannelser med festlige drive-on dimissioner.

27.06.21

Godt 400 elever fra Handelsgymnasiet og 120 fra de merkantile Erhvervsuddannelser eux og eud har de sidste uger afsluttet deres uddannelser fra skolen, og blev fejret ved fire runder med drive-in torsdag og fredag i sidste uge.

Årets dimittender er en hel særlig årgang, som har taget en ungdomsuddannelse under de betingelser, som situationen med COVID-19 har givet. Derfor ønskede skolen at markere afslutningen af skoleåret på en ordentlig og festlig måde, hvor både studenter, deres familier og skolens medarbejdere kunne være trygge i at være med.

”Vi vil gerne give årgang 2021 en ordentlig og mindeværdig afslutning på deres uddannelse hos os. Det har de fortjent. De har knoklet for at få deres eksamen med undervisning på helt særlige vilkår. Med drive-in dimissioner får både eleverne og deres familier en unik oplevelse – og vi kan samles på en måde, hvor alle kan være trygge ved at deltage.” fortæller skolens direktør Jørgen Sloth.

Flotte biler og glade dimittender ved årets drive-in dimissioner.
Yasemin Aydemir blev kåret til årets elev på eud. Her er hun sammen med lærer Sine Felding og uddannelsesleder Jesper Jessen-Kampp
Emilie Møinichen blev kåret til årets elev på eux og fik overrakt legat og blomster af lærer Charlotte Benfer.
Karoline Bergmann blev kåret til årets elev på eux af lærer Gert Beuse.
Alexander Enemark og Filip Andreasen blev kåret til årets elever på Handelsgymnasiet. Alexander holdt også dimissionstale for klasserne 3H, 3J, 3P og 3S.
Laura Kongsgaard Søborg og Emilio Fernandez Mortensen holdt dimissionstale for klasserne 3E, 3F, 3G og 3U på Handelsgymnasiet. Uddannelsesleder Mikkel Stahlfest overrakte blomster.
Omar blev kåret til årets elev på Handelsgymnasiet og fik overrakt gave og blomster af lærer Pia Bacher.
Michela Christensen holdt dimissionstale for klasserne 3A, 3B, 3C, 3I og 3V og fik overrakt blomster af uddannelsesleder Mikkel Stahlfest.