Studiestart på ungdomsuddannelserne

Godt 600 nye elever til studiestart.

09.08.20

Det summer af liv på Roskilde Handelsskole. En ny og spændende tid venter for de godt 600 unge, der i dag begynder på en ungdomsuddannelse.

Handelsgymnasiet starter 14 nye 1.g-klasser, mens der på Erhvervsuddannelserne (eux og eud) møder 6 nye klasser ind.

Fællesskab med kammerater og det sociale liv vægter højt, når eleverne starter på deres uddannelse. Roskilde Handelsskole arbejder hele skoleåret målrettet med at tilrettelægge sociale aktiviteter og skabe de bedste rammer for et godt studiemiljø.

Et nøje tilrettelagt introprogram, hvor der naturligvis tages hensyn til situationen med COVID-19, ryster eleverne sammen i klasserne. Guider fra anden årgang er med på introdagene, og hjælper til med at de nye elever får den bedste start.

Følg studielivet på Instagram

Skolens Instagram er i hænderne på elever fra hhx, eux og eud.

Følg os