Varm velkomst til de mange nye elever

Denne uge starter nye elever på skolens tre ungdomsuddannelser, hvor de bliver budt velkommen af guider og lærere

09.08.23

Tirsdag tog Roskilde Handelsskole imod 17 nye førsteårsklasser på Handelsgymnasiet (hhx), og torsdag gælder det 5 nye klasser på Eux Gymnasiet og eud. Alle de nye elever bliver budt varmt velkommen af deres guider og kontaktlærere.

Traditionen tro skal de først igennem et par hyggelige introdage, hvor de lærer hinanden og skolen bedre at kende, inden undervisningen for alvor går i gang. Du kan læse mere om studiestarten på Roskilde Handelsskole her.

På skolens Instagramside og Facebookside kan du løbende få et indtryk af studielivet for både nye og gamle elever.

Profil Værdier Historie Praktiske oplysninger Nyt om coronavirus Kontakt Adresse og find vej Åbningstider Find medarbejder Studievejledningen Sikker digital post Det sker Nyheder Job Organisation Bestyrelsen Ledelsen Elevråd Arbejdsmiljøorganisation Mål, vision og strategi Mål og strategier Strategi 2024-2028 Planer og politikker Udvikling og kvalitet Kvalitetsarbejde Nøgletal Opfølgningsarbejde Trivsel og tilfredshed Fastholdelsesstrategi Selvevaluering Netværk og samarbejde Uddannelser Kurser Om skolen Hjælp til at vælge Optagelse English Info til dig der er...