Nysgerrige unge fyldte salen til Infomøde

Der var fuldt hus, da skolen i januar slog døren op til stort Informationsmøde om ungdomsuddannelserne. Nåede du ikke med? Vi åbner snart dørene igen.

23.01.24

Kantinesalen på Roskilde Handelsskole var fyldt, da Roskilde Handelsskole 18. januar inviterede til Informationsmøde om skolens tre ungdomsuddannelser. Det var især mange 9.- og 10.-klasses elever og deres forældre, der var mødt op for at se skolen og høre mere om de tre populære uddannelser: Handelsgymnasiet (hhx)Eux Gymnasiet (Eux Business) og erhvervsuddannelsen Eud Business.

Nåede du ikke med til Informationsmødet? Vi holder også Åbent Hus i vejledningen lørdag den 3. februar mellem kl. 10 og 13. Her kan du tale med en vejleder om uddannelsen, møde nogle af eleverne og se skolen.

Du kan også orientere dig her på hjemmesiden og tale med vores vejledere.

Stemningsvideo: kom med ind på skolen

Vi kan hjælpe

Ring eller skriv til en vejleder, hvis du er i tvivl om hvilken ungdomsuddannelse, der er bedst for dig.

Følg studielivet

Tjek skolens sociale medier og få indblik i studielivet.