Salg og markedsføring

Kurser inden for salg og markedsføring er skabt til dig, der vil have en praksisnær og solid værktøjskasse, så du kan optimere dit salg.

Tag et kursus i salg og markedsføring i Roskilde

Salg og markedsføring er vigtige discipliner i arbejdet for at sikre virksomhedens succes. En dygtige sælger skal være i stand til at skabe de rette løsninger til kunderne - og ikke mindst skabe de rigtige relationer til kunderne. Der er gode jobmuligher inden for salg.

Du vælger salgs- og markedsføring kurser i oversigten neden for. 

Praktiske oplysninger

Tilbage til oversigt

Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen

Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde
27. august 2025 Valgt 20 ledige pladser
30. oktober 2025 20 ledige pladser
Valgte hold
Kursussted Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde
Tilmeldingsfrist 13. august 2025
Startdato 27. august 2025
Slutdato 27. august 2025
Varighed 1,0 dage
Deltagerpris 214,00 kr.
Pris for ledige 815,15 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe 815,15 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:10 - 15:35
Beskrivelse Kurset afsluttes med en AMU-test.
Kontaktperson Marianne Christiansen
Telefonnr 88523240
Email mch@rhs.dk
Kviknummer 265403amu453892503
Minimum antal deltagere 16
Maksimum antal deltagere 20
20 ledige pladser
Fag til kurset:
Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen
Skolefagkode: 45389
Varighed: 1,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 214,00 kr.
Pris for ledige: 815,15 kr. (og såfremt kurset er på positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 815,15 kr.

Målgruppe
Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Formål:
Deltageren kan håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering. Deltageren kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses.

Indhold:
Deltageren kan håndtere vanskelige under ved at anvende teknikker til konflikthåndtering.Deltageren kan med kendskab til kropssprogets betydning forbedre situationen i forhold til opstået konflikt i kundesituationer.Deltageren kan klare vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.Deltageren kan genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice.Deltageren kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses.

AMU-kurser inden for andre fagområder

Roskilde Handelsskole tilbyder AMU-kurser i mange forskellige områder, der går ud over salg og markedsføring. Se alle vores AMU-kurser som fjernundervisning/skoleundervisning.

Har du brug for hjælp? Ring mellem 7.30 og 12.00 eller skriv til:

Behandler data…