Salg og markedsføring

Kurser inden for salg og markedsføring er skabt til dig, der vil have en praksisnær og solid værktøjskasse, så du kan optimere dit salg.

Tag et kursus i salg og markedsføring i Roskilde

Salg og markedsføring er vigtige discipliner i arbejdet for at sikre virksomhedens succes. En dygtige sælger skal være i stand til at skabe de rette løsninger til kunderne - og ikke mindst skabe de rigtige relationer til kunderne. Der er gode jobmuligher inden for salg.

Du vælger salgs- og markedsføring kurser i oversigten neden for. 

Praktiske oplysninger

Tilbage til oversigt

Digital købsadfærd

Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde
17. september 2025 18 ledige pladser
24. november 2025 Valgt 18 ledige pladser
Valgte hold
Kursussted Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde
Tilmeldingsfrist 10. november 2025
Startdato 24. november 2025
Slutdato 25. november 2025
Varighed 2,0 dage
Deltagerpris 428,00 kr.
Pris for ledige 1370,30 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe 1370,30 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:10 - 15:35
Beskrivelse Kurset afsluttes med en amu-prøve.
Kontaktperson Marianne Christiansen
Telefonnr 88523240
Email mch@rhs.dk
Kviknummer 265403amu486582504
Minimum antal deltagere 16
Maksimum antal deltagere 18
18 ledige pladser
Fag til kurset:
Digital købsadfærd
Skolefagkode: 48658
Varighed: 2,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 428,00 kr.
Pris for ledige: 1370,30 kr. (og såfremt kurset er på positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1370,30 kr.

Målgruppe
Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med eller gerne vil arbejde med funktioner i forhold til digital købsadfærd, kundepåvirkningen og den digitale kundeoplevelse.

Formål:
Efter kurset kan du anvende relevante værktøjer til analyse, prioritere og optimere, hvordan virksomheden møder sine kunder før, under og efter et digitalt salg. Du får viden om kundetyper og hvordan du digitalt påvirker disse.

Indhold:
Deltageren kan anvende værktøjer og viden om digitale trends og tendenser inden for købsadfærd til at skabe øget kundeloyalitet og konvertering. Deltageren kan gennem kendskab til målgrupper, anvende metoder til kundepåvirkning ud fra konkrete parametre. Endvidere har deltageren kendskab til Customer Journey for at kunne bidrage til optimeringen af kundeoplevelsen på relevante platforme.

AMU-kurser inden for andre fagområder

Roskilde Handelsskole tilbyder AMU-kurser i mange forskellige områder, der går ud over salg og markedsføring. Se alle vores AMU-kurser som fjernundervisning/skoleundervisning.

Har du brug for hjælp? Ring mellem 7.30 og 12.00 eller skriv til:

Behandler data…