Kurset er for dig er der arbejder i eller gerne vil arbejde i turist-, rejse- og oplevelsesbranchen.
Med kurset bliver du kvalificeret til at yde kundeservice og deltage i kvalitetsarbejde. Du lærer at håndtere forskellige typer af gæster og turister. Du får blandt andet indsigt i kundeforståelse og loyalitet, konflikthåndtering samt kulturdifferentieret service.
Målet med kurset er, at du:
- efter kurset kan yde kundeservice ved personlig og telefonisk betjening i overensstemmelse med virksomhedens mål og serviceprofil.
- opnår kompetencer hvor du ved sprogbrug og adfærd kan håndtere de enkelte gæstetyper, og håndtere eventuelle opståede konflikter samt yde en kulturdifferentieret service under hensyn til de særlige forhold i turist- og rejsebranchen.
- får indblik i betydningen af kvaliteten i leverancen i forhold til virksomhedens troværdighed og omdømme.
- kan forholde dig til kvalitetskrav fra kunder, interne og eksterne samarbejdspartnere.
Praktiske oplysninger
Kurset varer to dage. Se datoer for opstart i tilmeldingsmodulet neden for.
Undervisningen finder sted på Centret for voksenuddannelser på Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, bygning 6, 4000 Roskilde.
Du tilmelder dig via tilmeldingsmodulet neden for.
Tilbage til oversigt
Grundlæggende salg i turist- og rejsebranchen
Valgte hold | |
---|---|
Kursussted | Roskilde Handelsskole, Bakkesvinget 67, 4000 Roskilde |
Tilmeldingsfrist | 19. maj 2021 |
Startdato | 2. juni 2021 |
Slutdato | 4. juni 2021 |
Varighed | 3,0 dage |
Deltagerpris | 1666,40 kr. |
Pris for ledige |
378,00 kr.
![]() |
Pris udenfor AMU-målgruppe |
378,00 kr.
![]() |
Undervisningsform | Dagundervisning |
Undervisningstid | 08:10 - 15:35 |
Beskrivelse | På kurset vil der afslutningsvis være en faglig evaluering af dit kursusudbytte. |
Kontaktperson | Marianne Christiansen |
Telefonnr | 88523240 |
mch@rhs.dk | |
Kviknummer | 265403amu464952103 |
Minimum antal deltagere | 18 |
Maksimum antal deltagere | 18 |
18 ledige pladser |
|
Fag til kurset: |
---|